Vēlos spaidīt Stepaņenko jaunavīgās krūtis un izšļākt uz tām kā zirgs

Jāteic, ka nekad neesmu bijis nedz īpaši tikumīgs, nedz pārlieku dievbijīgs, tomēr pēdējo dienu notikumu gaismā izkristalizējās fakts, kuru pagaidām neviens vēl nav pateicis skaļi: tā saucamais “tikumības likums” ir pretrunā ar Latvijas Republikas Satversmes preambulu!

Preambulā, kurā norādītas latviešu identitātes saknes, teikts: “Latvijas identitāti Eiropas kultūrtelpā kopš senlaikiem veido latviešu un lībiešu tradīcijas, latviskā dzīvesziņa, latviešu valoda, vispārcilvēciskās un kristīgās vērtības.”

Kristīgās vērtības, savukārt, mums māca Bībele. Piemēram, šāds te citāts no Tā Kunga vārda:

11224158_10153730112464214_4768613561138248131_nAttēls godīgi nopizģīts no šī te kunga: SKATĪT PIRMAVOTU.

Pēc šī Bībeles fragmenta izlasīšanas, top skaidrs, ka latviskajai dzīvesziņai un preambulai nav pretenziju, ja sēdināšu Stepaņenko uz sava ēzeļa izmēra rīka, spaidīšu viņas jaunavīgās krūtis un pēc tam šļākšu uz tām kā zirgs. Paldies par uzmanību.

P.S.
Vai kādam nav lieks Bībeles eksemplārs?

  1. hmmm, varbūt jāsāk lasīt tā bībele? kaut kāds 50 nokrāsnieks

  2. Soģu grāmata arī tikumīga :D
    22:5 Tad sacēlās pret mani Gibeas varasvīri, un tie mani aplenca nakts laikā tanī namā, mani pašu viņi bija nodomājuši nogalināt, bet manu blakussievu tie izvaroja tā, ka tā nomira.
    22:6 Tad es ņēmu savu blakussievu, sadalīju viņu gabalos, un šos gabalus es izsūtīju pa visām Israēla īpašumu daļām, jo tie ir izdarījuši asinsdarbu un negantību Israēlā.

  3. Man patīk Ezekiēls 25 17 Samuēla L. Jēkaba dēla izpildījumā.

  4. http://www.bibele.lv/bibele/bibele.php

    Vajag meklētājā rakstīt piemērotus atslēgvārdus, varēsiet Ceha bībeles izpētes biedrību dibināt.

  5. Viena nesakritība – diez vai Jūlija S. ir maukojusi Ēģiptē. Patiesībā, šaubos, vai Jūlija S. vispār kaut reizi ir maukojusi. Tā kā diez vai viņa varēs pienācīgi apgānīt cienījamo autoru ar savu maucību.

  6. Ģimeniskās vērtības @ 1. Mozus grāmata 19. nodaļa:

    31 Un tad pirmdzimtā sacīja jaunākai: “Mūsu tēvs ir vecs, un neviena vīra nav virs zemes, kas varētu nākt pie mums, kā tas ir virs zemes parasts.
    32 Lai ejam un dodam savam tēvam vīnu dzert un lai tad guļamies pie sava tēva, lai no sava tēva mums būtu pēcnācēji.”
    33 Un viņas naktī savu tēvu piedzirdīja ar vīnu. Un pirmdzimtā gāja un apgūlās pie sava tēva, bet viņš nepamanīja nedz viņas apgulšanos, nedz viņas piecelšanos.
    34 Un nākamajā dienā pirmdzimtā sacīja jaunākai: “Lūk, es vakar esmu gulējusi ar savu tēvu. Dosim viņam vīnu dzert arī šodien, ej tad tu un guli pie viņa, lai mums būtu pēcnācēji no sava tēva.”
    35 Un viņas piedzirdīja arī šinī naktī savu tēvu ar vīnu, un jaunākā cēlās un apgūlās pie viņa. Bet viņš nepamanīja nedz viņas apgulšanos, nedz viņas piecelšanos.
    36 Tā abas Lata meitas kļuva grūtas no sava tēva.

  7. … un lai tie pesteļotāji vēl man pamēģina skaidrot, ka Bībele ir dieva vārds un, ka civlēks to ir tikai pierakstījis… naturālas seksuālas un cita veida fantāzijas…
    Bībele un kristietība ir nekas cits kā ticēšana pasakām un sacerējumiem.
    Varbūt baznīcā jāsāk citēt arī “Sniegbaltīte un septiņi rūķīši”?!

  8. Biedres Stepaņenko gadījums arī ir aprakstīts Svēto rakstu apokrifos.
    … un kamēr viņa sašutumā uzskatīja zaķīšu gludi skūto ļipas zonu, no krūmiem iznāca Nacistu gārnis un nokoda stulbajai kucei galvu.
    (Taimiņa evaģēlijs)

  9. Bet tie Bābeles dēli tak bija sliktie, ne? Dieva dēls nekādus pupus nespaidīja :/

  10. vai ēvarģēlijs. Ļoti sīka un neskaidra druka.

  11. Es arī neesmu nekad bijis dievbijīgs (maigi izsakoties), tomēr varētu norādīt uz vienu nesakritību – KRISTīgās vērtības māca Evaņģēlijs, nevis Bībele. To, kāpēc Baznīca izmanto Bībeli līdz ar Evaņģēliju, jāprasa viņiem. Mans minējums – lai varētu apgalvot savu ideju, ka Jēzus Kristus esot bijis Dieva dēls. Otrs iemesls varētu būt tas, ka viduslaiku mežonīgajā tumsonībā baznīckungi varēja nodarboties ar slepkavībām, sadismu, maucību un dažādiem noziegumiem, visam tam piemeklējot kaut kādu atrunu “svētajos rakstos”, jo Bībele ir pilna ar tādām lietām.

  12. tāda pārliecība par krūšu jaunavīgumu?

  13. LOL “blaukssieva”. Parādnieka variants

  14. Ir neētiski un netikumīgi apgrābstīt un spaidīt kājstarpes augstumā esošos iegarenos, falliem līdzīgos priekšmetus. Durvju rokturi ir jāaizliedz!

    P.S. Rēcīgo profanācijas autoram. Vecā Derība kristiešiem ir saistoša, jo Jēzus bija ebrejs ar visām no tā izrietošajām sekām. Jēzus, kā jau ebrejs, neapstrīdēja Derības saturu un ievēroja reliģiskos rituālus. Palasi viduslaiku un katoļu baznīcas vēsturi, pāķi, nevis mētājies ar arhaiskiem štampiem par mežonīgajiem un tumšajiem viduslaikiem.

  15. Lūk šis ir iemesls kāpēc lajiem nedrīkst dot lasīt Bībeli.

  16. U laikam iedomājas sevi par īpaši gudru tāpēc, ka ir, redz, lasījis viduslaiku un katoļu baznīcas vēsturi. Vareni, U, prieks par tavu izglītotību!
    Nu pastāsti man, pāķim, kur tad tieši ir definētas kristīgās vērtības. Tikai nevis riņķī un apkārt, bet konkrēti teksts: “Kristīgās vērtības ir [bļa bļa bļa]”
    Ka tikai nesanāk, ka visi te tik zinoši, kas tieši ir kristīgās vērtības, bet nekur konkrēti tās uzrādīt nevar.

  17. Vēl īpaši gudrais U varētu pastāstīt, kādi tad bija tie civilizētie un gaišie viduslaiki, par kuriem te visādiem pāķiem vēl aizvien saglabājušies “arhaiski štampi”.
    Pastāsti U, piemēram, par higiēnas normām viduslaikos, par izglītības sistēmu tolaik, par cilvēku tiesību aizsardzību, par pasaules priekšstatu un ar kādām metodēm inkvizīcija to uzturēja, utt. Neslēp sveci zem pūra, U, stāsti mums savu taisnību!

  18. Ta nu gan – izvilkāt vecāko dročījamo grāmatu un priecājieties.
    Tak bībele bij universāla grāmata – gan likumiem , gan izklaidei tak daudzās mājās vairāk par bībeli nekā nebija – paska pat Boņuks garajos rudens vakaros savas beibes izklaidēja ar bībeles lasījumiem.

  19. B laikam iedomājies, ka ir īpaši gudrs. Laikam gan.

  20. Ja domā, ka Latviešu kultūras mantojumā atļauta netikumība? Maldies. Palasi pasakas, tautasdziesmas un atceries, kā vecvectētiņi iestājās par godu un tikumu.

  21. Kā funkcionē solaris-Stepaņenko tipa intelekts: kliedzoša neatbilstība starp milzonīgajām ambīcijām izteikties par visu, visu interpretēt un nožēlojamo kompetences līmenīti, kuram priekšā ir iejūgta ar visām četrām kājām kliba loģika un diloņslima pašrefleksija.

    Es saprotu, ka nekontrolējamā emociju uzplūdā Tu, solaris, tā arī nepamanīji, ka es neko neesmu teicis par kristīgajām vērtībām, bet runāju par to, kāpēc kristiešiem ir saistoša Vecā Derība. Nomierinies un padomā par to.

    Pirms Tu man uzdod jautājumus, vispirms nodefinē, kas tad īsti ir tumšie laiki un kā tie atšķiras no gaišajiem laikiem.
    Vēl es ieteiktu noskaidrot, ka pat senilā un no apgrozības izņemtā “tumšo viduslaiku” klišeja nediagnosticē vēsturiskā posma tumšumu vai gaišumu ar attiecīgā laika posma higiēnas paradumiem (kuri, starp citu, dažādās vietās stipri atšķīrās). Ja Tu kaut nedaudz apjēgu, ko runā, tad zinātu, ka inkvizīcija nav attiecināma uz agrīnajiem (agrāk dēvēti par tumšajiem) viduslaikiem.

    Ja pieņemam, ka katra vēsturiskā posma vērtēšanas kritēriji ir sociālās, ekonomiskās, kulturālās, militārās, tieslietu, cilvēktiesību, tehnoloģiju, utt. sfēru salīdzinājums ar iepriekšējo un nākošo vēsturisko posmu, tad jebkurš vēsturiskais posms ir “tumšais”. Piemēram, “tumšajā renesansē” nebija mazāk vardarbības, inkvizīcijas un visādu prāta maldu kā viduslaikos. Arī 21.gs. reiz būs “tumšais, ēēē… kaut kas”. Izmantojot Tavu loģiku, “cilvēces rītausmu” (hominīdu evolūcijas pirmsākumi Āfrikas ārēs) būtu jādēvē par “murgaino prāta krēslu un tehnoloģisko katastrofu”.

  22. P.S. Par tumšajiem agrīnie viduslaiki tika dēvēti g.k. tāpēc, ka par šo periodu ir saglabājies maz rakstisko liecību. Resp., tumša bilde.

  23. Nee. Tumshie viduslaiki ir tumshie tapec, ka bija tumshs. Un bruninieki krameja brunjaas! Doh!

  24. Pirms kāda laika līdzīgā aizskarošā manierē U mani pielīdzināja Ušakovam. Tagad Stepaņenko. Nākošreiz, kad viņam gribēsies pakasīties (ilgi nebūs jāgaida), gan jau ka pielīdzinās mani Urbanovičam. Pēc tam Ždanokai. Šķiet, kaut kāda sistēma jau sāk iezīmēties tajā daiļrunīgu epitetu, augstprātīgu zobgalību, erudītas daudzvārdības un naidpilnās zākāšanās verbālajā caurejā, kas izvirst no U bēniņiem. Nesaprotams, nogurdinošs un nepatīkamu manieru cilvēks, taču vienalga prognozējams.

    Sen jau pamanīju, ka U vienmēr ir pēdējais vārds; viņš vienmēr efektīvi uzvar visās diskusijās, kuras meistarīgi spēj ievirzīt konflikta ievirzē. Lai jau tiek, man vienalga.

  25. solaris, galvenais, ka mēs esam un paliekam nešķirami draugi.

  26. Komunismā ticību gribēja aizliegt, bet nevarēja, jo baidijās ka slimie sektanti varētu sadumpoties.
    Un daudz bija sektantu kas brēca ka viņiem lūk esot aizliegts uz banzīcu staigāt.

  27. Publicējiet šito delfos.
    Lūdzu?

  28. Delfu komentāru mentalitāte sāk pārņemt cehu :/ Nobanojiet kāds tos pajolus, lūdzu. Paldies

  29. raksts sūds, bet U komenti vienmēr labi. U jau sen bija jābūt pilntiesīgam ceha meistaram :)

  30. Šo rakstu ir uzraksījis mudaks .

  31. Toties šī raksta autoram ir divas uzacis, Aivar.

  32. Lapšān,
    Un tagad to pašu kokles pavadījumā. Aiziet! Ir tapusi jauna dziesma.
    Kā arī apsveicu ar otro vietu Guntara Rača minorīgo līdzinieku konkursā, piekāpjoties tikai ārpus jebkādas konkurences esošajam runkulim no Veronikas Metuzālas mazdārziņa Dirsnīšu pagastā.

  33. Gachaans, kategorisks paldies.

  34. Īsti neiebraucu, par ko jārēc. Par to, ka ap 87.gadu modē bija disko stils? Vai pietiks, ka parēkšu par gēnu noteikto cilvēka izskatu?
    Tas, ka vispār ir jārēc, kad kāds atļaujas izteikt savu viedokli atšķirīgu no ceha autoru un pielūgto komentētāju viedokļa, tas man tā kā būtu skaidrs, par to var neatgādināt. Vienkārši man lēni pielec, uz ko tieši šoreiz jārāda ar pirkstu.

  35. Par to, ka Aivars šo uzskata par heavy metal (jā, šādi pareizi raksta “heavy”, Aivar): http://aivarslapsans.blogspot.com/

    Un es esot mudaks. Smieklīgi.

  36. Tā kā Stepaņenko attieksmi par lamu vārdu lietošanu cehs noraida, tad var domāt, ka cehs it kā neiebilst lamu vārdu lietošanai. Vai tomēr iebilst? Ja kāds nolamā ceha autoru, tad vajag uzreiz rādīt ar pirkstu uz tā cilvēka iedzimto izskatu?! Zajibis vispār!

  37. Solaris, tu izklausies pēc kaut kāda peģika.

  38. Nu man pie pakaļas, pēc kā es izklausos. Vienalga rakstīšu, ko domāju.

  39. Īsti neiebraucu, bet pārsmējos. Līdzjūtības baiso gēnu upuriem. HEVY!

  40. Solaris, es vienkārši pārstāšu apstiprināt tavus jobanos komentārus, HAHAHA.

  41. Nu tad man nekas cits neatliks, kā iet slīcināties. Neko darīt, katram savs liktenis.

  42. Bāc, vairs nav tāda Dirsnīšu pagasta. Nočekoju. Administratīvās reformas gaitā tā teritorija un nosaukums ir apvienoti ar Izas pagastu. Ja kādu tas interesē. Konkursa rezultāti tika anulēti, jo izrādījās, ka Veronikas runkulis ir ģenētiski modificēts ar Dimitera gēnu un paklusām piehaltūrē Izdirsnīšu pagasta brīvostā par padomnieku.

  43. Ši nebūt nav vienīgā vieta Svētajos Rakstos, kas liks sarkt un bālēt. Lūk piemērs:
    http://www.ebaznica.lv/7-pikanti-panti-no-bibeles-40905/

  44. Roberto, te arī par to rakstīts:
    http://www.e-misterija.lv/religijas/kristietiba/809-bbele-kristgs-vrtbas-un-morle.html

    Manuprāt, Satversmes preambulā ar viltu iemānītās “kristīgās vērtības” ir klajš Satversmes pārkāpums, jo tajā ir noteikts, ka baznīca ir atdalīta no valsts.

  45. What kind of bullshit am i reading?

  46. Guntara Rača minorīgo līdzinieku konkursa aizkulisēs runā, ka Veronikas runkuļa diskvalifikācijas iemesls nebija dopings. Lai gan runkulis spēja paciešami trīsbalsīgi nodūdot “Santa Maria, strela do dia”, tomēr jautāts nosaukt kādu Rača dziesmas nosaukumu, spēja vien bikli iztostīt: “Izēd ateju…, uzminēju?”. Kam sekoja ilga un nepatīkama klusuma pauze.

    Kāds tam visam sakars ar Stepaņenko, man varētu jautāt, piem., Marks Aurēlijs.
    Atbilde: blēdīgiem dārzeņiem, lai arī harizmātiskiem un izskatīgiem, nevajadzētu strādāt ne brīvostas valdē, ne arī Rīgas domē.

  47. Nosaukums man iedeva vēzi (kroplīgs tiešais tulkojums no angļu valodas).

  48. Ja no šī saceļas, protams, ja ir kam celties, tad ko tas liecina par cilvēku?

    Ja tā padomā – es nevēlos dzirdēt atbildi.

  49. Atbildot cehs.lv, Bībeli var (dabūt un) lasīt tiešsaiatē http://bibele.ebaznica.lv

  50. Alla Borisovna Putz

    Apmierinot deputāti Stepaņenko kaut kādā veidā, autors izdarītu nenovērtējamu pakalpojumu mūsu tautai, kam ar šo politiķi būs vēl kādu laiku jāsadzīvo.

  51. Tas būtu bēdīgi, ja Solaris komentāri vairs netiktu apstiprināti. Viņa un U polemika ir viens no jaukākajiem pēdējo mēnešu ceha notikumiem.
    P.S. Uzdodu to pašu jautājumu, ko “Gachaans” augstāk: Kāpēc meistars U netiek ņemts Cehā pie stanoka?

  52. Šo gribētu dzirdēt baznīcā no Vanaga mutes :)

Komentēt