Pie mēstulēm, kas nāk uz elektronisko pastu, jau sen esam pieraduši. Atnāk kārtējais sūds, izvēlies “Mark as Spam” un ceri, ka gana daudzi tā darīs un ka agrāk vai vēlāk uzņēmuma meilserveri no šādas rīcības cietīs. Ar spamu, kas nāk uz telefonu, ir daudz sarežģītāk – no tā nevar izvairīties.
Atnāk SMS un tu jau domā, kas būs? Vai draugi sauks padzert aliņu? Vai īsziņa nāk no gribošas Cehs.lv grūpijas? Vai kāds beidzot atdevis parādu un ieskaitījis naudu bankas kontā?
Nē, izrādās, ka kaut kāds SohoCredit (iestāde, kur vienu reizi dzērumā paņēmi ātro kredītu, jo biji labi iebarojis automātu, bet pietrūka naudas, lai izvilktu pašu laimestu) ziņu par kaut kādu Lieldienu akciju. Tad dienu vēlāk vēl viena īsziņa ar līdzīgu saturu. Un nedēļu vēlāk kārtējā kakcija, kuras laikā SohoCredit cenšas piedabūt pie kārtējā kredīta paņemšanas, kā mārketinga paņēmienu izvēloties klasisko metodi “klients ir tualete, kurā iedirsīsim”.
Protams, šis uzņēmums nav vienīgais. Ar līdzīgiem, bet ne tik briesmīgiem, paņēmieniem izceļas arī mobilo telefonu operators Bite. Atceros, man bija dzimšanas diena, ārā spīdēja saule, kolēģi bija apsveikuši un domās jau dzēru alu, lai gan pulkstenis rādīja tikai 10 no rīta. Pienāk zvans, domāju, ka kārtējais no daudzajiem draugiem gribēs apsveikt.
Bet nē. Otrā pusē skan kaut kāda pretīga melodija, tad ierakstīta vīrieša balss, kas deklamē “Čau! Bite vēlas apsveikt Tevi dzimšanas dienā”. Tajā brīdī nometu, jo man tādu sūda apsveikumu nevajag. Un tā nav vienīgā reize, kad Bite izceļas ar “jaukiem” klientu apmierinātības veicinošiem pasākumiem. Protams, Bite ari uzskata, ka idiotiskais brendings ir svarīgāks par pieklājīgas normām, un tāpēc uzrunā klientus uz Tu, bet tas jau ir pavisam cits stāsts, kas nav gluži ar spamošanu saistīts…
Šāda mobilo tālruņu spamošana ir kaut kas izcili pretīgs, kaut kas, par ko mums jāsaceļ tracis. Tādēļ Ceha vārdā aicinu visus veltīt šo dienu, lai Tviterī rakstītu tiem uzņēmumiem, kas nepamatoti spamo jūsu telefonus. Izmantojiet haštagu #SMēStule, jo kopā mēs varam mainīt pasauli uz labu. Un tas vienmēr ir bijis Ceha mērķis…
Twitteris nolauzīs tam haštagam gabalu aiz garumzīmes. Ideja jau laba, bet ne līdz galam pārdomāta.
Izrādās, ir vēl cilvēki, kuri dzīvo tik senā pagātnē, ka nezina – tvitera haštagos var lietot arī garumzīmes. #SkaļiSmejos
Haha, Tas lops pateica “līdz galam”! HAHAHAHAHAHA!
Lol, taisnība. (Ko vēl es būšu palaidis garām?) Būs jāparakstās uz krizdabzu, lai turpmāk tik publiski neizblamētos.
arī jūs esat nonākuši Radio LOL nožēlojamajam līmenim, visur bāžot to sūda twiteri. kāds no jaunajiem darbiniekiem (Zemnieks) gadījumā nav nomaskējies Toms Grēviņš? haha.
maiself, ej un nomaskējies dirst
Tad jau labāk kā tās zīlītes tviterī… cilvēku varētu lietot haštagu – #Esgribulaivinsnosmoksavosbezdelos – protams, kamera (LIVE!!), katrs tvīts – mans pirdiens! 10x10m istaba.
Es nezināju, ka anmary eirovīzijas priekšnesumā paredzēts arī skaļš purkšītis – pirdiens! paldies ripzāģi par info:))))))))))))))))
P.S lai gan zinot eirotīzijas formātu, tas nebūtu brīnums, parādīt pliku dibenu publikai un palaist vienu skaļo
twiitojiet vienreiz dirst jobanie twiteri. hahaha!