Satriecoši vienkāršs paņēmiens kā zaudēt svaru

Katrs cilvēks zināmā dzīves brīdī sāk strauji pieņemties svarā. No tā izvairīties gandrīz nav iespējams, dzīvojot modernā post-komunistiskā sabiedrībā, kur ēdiena ir pa pilno, cukuru var iegādāties bez taloniem un darbs kaulus nelauž, tikai dažkārt sabeidz karpālo tuneli.

No sākuma, protams, pārsvarā ir hi-hi un ha-ha, sak, es jau resns nepalikšu un tas jau notiek tikai ar citiem. Ar kaut kādiem lūzeriem, ne ar mani. Bet tad pēkšņi – žviks žvaks, briku braku un siksnā jādur jauns caurums. Kad beidzot ir pienācis brīdis, kad ģenitālijas vairs nav saskatāmas bez vēdera ievilkšanas arī sēdus, cilvēki sāk domāt par to, kā no šiem liekajiem kilogramiem atbrīvoties.

Pirmā doma parasti ir sports. Ļautiņi metas uz trenažieru zālēm, nopērk riteni, velotrenažieri, skrienamās botas. Pēc īsa brīža jau klāt ir februāris un trenažierim ir ierādīta augsti godājamā dvieļu turētāja vieta. Jaunais sportists dzimst miris. Un ar dārgajām kedām var iet arī uz darbu.

Jo galu galā svara metējam ir kļuvis skaidrs, ka galvenais ir liekos kilogramus vienkārši neiegūt. Jo, ja katru dienu apēstu mazāk, nekā notērētu, liekie tauki ar laiku taču pazustu paši. Un atteikties no tupeņu papildporcijas un ķīseļa saldajā taču ir tik ļoti vienkāršāk kā taisīt divdesmit pietupienus katru rītu.

Pēc pāris nedēļām nesekmīgu mēģinājumu ieturēties pareizā formātā cienījamais resnītis saprot, ka tas ir teju neiespējami. Katru nedēļu kādam kolēģim ir dzimšanas diena ar torti. Katru dienu pusdienu piedāvājumā veseli trīs ēdieni ar bagātīgu miltu mērcīti. Katru vakaru rokas stiepiena attālumā ledusskapis, pilns ar doktordesu un maizi “Imantas Batons”. Un kā lai atsakās no pasēdēšanas ar draugiem alus ietvarā, lielajā un mazajā piektdienā, kā arī pa ceturtdienām? Un viesības sestdienās? Un donāti svētdienu rītos?

Nē, protams, ka no tā visa atteikties ir muļķīgi. Vai Pujāts no tā atsakās? Vai varat iedomāties, ka Vējonis nepiekož pie kafijas gardu kanēļmaizīti? Un Straujuma? Jebšu jums liekas, ka Kaimiņš starp kāstingiem neiecērt pa šļukai pilnpiena? Un ka Iesalnieks izvairās no tauku bļodiņas, ejot piedarbā?

Protams, ka viņi visi to dara. Jo viņi spēj domāt loģiski un jau sen ir izgājuši ārpus kastes. Un tagad arī jums būs iespēja izmantot šo revolucionāro metodi. Tā tik tiešām ļaus jums zaudēt svaru, neatsakoties no mīļākā ēdiena papildporcijas, no īsām uzkodām starp ēdienreizēm un pamatīgas pieēšanās pirms gulētiešanas. Principā varat pat iegūt papildu baudu, patērējot vairāk eļļā vārītu ēdienu. Pasūtiet friteri jau tagad!

Nestiepsim gumiju – revolucionārā Cehs.lv diēta ir pamatota ar visvienkāršāko matemātisko formulu, ko izmanto jau neskaitāmas slavenības un arī ļoti daudzi vienkārši cilvēki, gluži kā jūs. Tātad – uzņemot kalorijas, jūs daļu no tām pārstrādājat enerģijā, kuru patērējat, veicot fizisku slodzi, daļu noglabājat tumīgajās tauku šūniņās uz gurniem un vēl daļu izvadāt no ķermeņa fekāliju veidā. Ja slodzi palielināt negribas, kaloriju uzņemšanu samazināt nesanāk un jauni treknumi uz punča nav vēlami, tad atliek tikai vairāk dirst.

Un nē – mēs neiesakām izmantot dažādas caurejas zāles un tamlīdzīgas ķermeni gandējošas pieejas. Tā ir ķīmija un ar ķīmiju mums nav pa ceļam. Nē, vajag kvalitatīvāk un biežāk defecēt bez jebķādiem palīglīdzekļiem.

Pirmkārt, vajag pieradināt savu ķermeni pie tā, ka jākakā vismaz divas reizes dienā. Pēc pusdienām un pēc vakariņām. Un vēl vienu mazo mēģinājumu arī no rīta. Pirmos mēnešus vajag šo režīmu ievērot stingri, lai ķermenis saprot, kas no tā tiek prasīts. Atceries – tavam ķermenim ir smadzenes!

Lai būtu vieglāk ievērot režīmu, vajag to pārvērst par ikdienas rituālu. Apvienot to ar citām darbībām, kas veicamas aptuveni tajā pašā laikā. Teiksim, no rīta tīrīt zobus, sēžot uz poda. Pēcpusdienā pārskatīt e-pastus, ērti sildot darba atejas troni un vakarā skatīties jaunākās Latvijas televīzijas seriālu sērijas, jau sēžot mājīgajā privātajā mazmājiņā.

Kad režīms ir ieregulēts, vajag sākt uzlabot kārnīšanās kvalitāti. Lai tiktu izvadīta pēc iespējas lielāka kāla masa, nepieciešams vismaz pusstundu pirms tualetes apmeklēšanas sākt intensīvi domāt par kakām. Var detalizēti atsaukt atmiņā iepriekšējās zarnu atbrīvošanās reizes, var mēģināt iztēloties, kā kakā kolēģi; priekšnieks. Var arī mēģināt domās konstruēt ideālu struņķi. Apvērt tā konsistenci, garumu un svaru.

Un tad, protams, pats process. Dirst vajag anatomiski pareizi, tupus un piespiežot ceļgalus pie krūtīm, lai iztaisnotu zarnas un tūpli, nodrošinot pēc iespējas efektīvāku fēču izvadi.

Un tas arī viss! Metode ir tieši tik elementāra, cik efektīva. Pierādīts, ka sākot aktīvāk strādāt ar savu dibenu, sabiedrībā pazīstami cilvēki ir panākuši to, ka ir iespējams izvadīt vairāk kā tūkstoti kaloriju dienā, kas citādāk būtu nonācis tieši tik neglītajā tauku slānī. Veiksmīgu diršanu!

xPpffva

17 Replies to “Satriecoši vienkāršs paņēmiens kā zaudēt svaru”

  1. Šai metodei ir arī blakusparādības – no biežas slaucīšanas iekaisusi rozete, kas arvien biežāko defekāciju padarīs nebaudāmu.

  2. Piekopju šo metodi jau gadiem ilgi.
    Kakāju stingri pēc laikrāža, neatkarīgi no atrašanās.
    Vai guļu, vai iepērkos, minos, braucu pa zaķi tramvajā – viens pīpis.
    Kakātu arī darbā, bet iedomīgie uzņēmēji mani vienmēr noraida, neskatoties uz gadiem slīpētām divām pamatskolas izglītībām.

  3. Jēziņ, kombinācijā ar tukluma tēmu tas striķītis un vārds “pakaramais” publikai modina drūmas domas. Gatavā NLP shēma. Ja tai vēl pievienotu atslēgas vārdu “Ziemassvētki”, tad to varētu uzskatīt par masu iznīcināšanas ieroci.

  4. Lielaakaa dalja svara tiek zaudeeta, izelpojot CO2. Taapeec visefektiivaak svaru var samazinaat vairaak elpojot, nevis vairaak dirsot. Un parasti cilveekiem vairaak elpot liek fiziska slodze.

    Vai dziive nav kuce, resni? Nee, tu esi.

Atbildēt uz Lola Atcelt atbildi

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *