Preses relīze: Cehs.lv izziņo #Cehstivāls otro dienu!

Populārākais reģionāla mēroga festivāls “Cehstivāls”, kurš jau ceturto reizi norisināsies Cēsu vēsturiskajā klubā “Fonoklubs” ne bez lepnuma izziņo festivāla otro dienu. “Cehstivāls” šādi kļūs par vadošo un lielāko festivālu Cēsīs.

Jau iepriekš ziņots, ka “Cehstivālā”, 28. martā piedalīsies tādi mūziķi, kā Zaķis, Sems un Prērijas Kaucēji, Kabanos, Jūdas Graši un DJ MONSTA.
Lai veiksmīgāk ilustrētu otrās dienas mūziķu uzstāšanās kārtību un dienas plānu izmantosim Gustava Buteļa dziesmas vārdus.

Kārtējais smagais rīts – pohas!
Kabatā nedaudz kāposts,
Es sēžu bārā kā lohs,
Man ir sūdīgi, es lāpos.
Ļoti miglaini atceros vakardienu
Kā ar naidu no kāda gaidu kādu uzbraucienu.
Citu sarunās lienu,
Dzeru visīti ar pienu,
Krītu ceļos, skrienu,
Stāvu, stutēju sienu

9aCGoJI

P.S.
Dienas plāns var mainīties vai tikt atcelts sakarā ar to, ka klubs tiek slēgts pirmās nakts vidū.

  1. Ar uzdevumu, katram uzrakstīt vienu prese relīzi, Vaidelote un Stienis nav pārpūlējušies, tik Kurbats ir ielicis savu dvēseli rindās.
    p.s. Kas ir Prērijas Kaucējiem mēģinājumi nenotiek Alauksta ielā?

  2. Punkts vai arī komaats. #atrisinājums

  3. es varētu to gifu skatīties mūžīgi, neapniktu

  4. VaiSpejTrapitLikePogai

    gifs lielisks… cik žēl, ka netieku uz festivālu #cilvēksbezizvēlesiespējāmkursnebrauksuzcesim28martaa

  5. Ienāca prātā vienreizēja ideja – Memory Tomāti.

    Idejas pamatā ir divreiz lielāka cena nekā parastiem tomātiem, kas tieši arī padara šo ideju dzīvotspējīgu.
    No konkurentu tomātiem šie Memory Tomāti atšķirsies ne tikai ar cenu, bet arī ar nosaukumu.

    Izsludinu konkursu biznesa enģeļiem. Labākais ieguldījums vinnē.

  6. Memory Nano tomāti jau būtu premium līmenī

  7. Vaidelote, tiekamies fonokluba toletees!

  8. Diemžēl es pie jums, svoloči, netieku, bet atbalstu šeit pat Liepājā, malkodams Brāļa alu no rītiem un rīdams importa šnabi pa vakariem!
    C E H S ! blyad…

  9. Memory Nano tomāti maksātu 4x dārgāk kā parastie tomāti un būtu visvairāk pieprasītie tomāti tirgū tieši sava mazā izmēra un augstās cenas dēļ.

    Uzņēmuma visveiksmīgākais produkts tomēr būtu ar tomātiem nesaistītais “Memory Tomātu izstrādājums”, kas būtu nedaudz lētāks kā paši Memory Tomāti, bet tajā pašā laikā krietni dārgāks kā parastie tomāti.
    No konkurentu izstrādājumiem tas atšķirtos ar spēcīgo plastmasas pēcgaršu, kuplo patērētāju loku un skaistām atmiņām.

    Kā redzams, vajag tikai starta kapitālu, par peļņu var neuztraukties!

Komentēt