Nāciju šokē vēl viens Dimiters

Jau iepriekš ziņots, ka Dimiteru pāra tandēms saņēma nedalītas simpātijas kā Cehs.lv tā arī tautas balsojumā Latvijas idiotu topā. Tomēr liels bija mūsu pārsteigums, elektroniskajā pastkastītē saņemot viņu dēla – Stefana-Ezras Dimitera preses relīzi. Izrādās, ka dimiterisms tiek pārmantots gēnu līmenī un katrā nākamajā paaudzē dubultojas. Lūk relīze:

Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mūs sanaido ar saviem draugiem.

Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mūs ielenc ar ASV tankiem.

Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā zeļ un plaukst mūsu tikumīgās Latvijas pārvēršana vienā no Sodomas un Gomoras filiālēm.

Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mums atņem bērnus un bērniem bērnību, apgrēcinot to tīrās sirdis ar nešķīstu ideoloģiju, tērptu šķietami humānā apvalkā.

Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā esam spiesti brīvprātīgi pamest savu valsti, lai uzturētu ģimeni.

Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mūsu masu mediji pūš vienā vienīgā melnā Obamas baltā nama stabulē, izkropļo īstenību un pielāgo to melu filtram.

Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā esam gatavi zaudēt visu – cieņu, godu, saticību ar vistuvākajiem, lai tikai savā aprobežotajā vieglprātībā ticētu, ka tanki mūs izglābs.

Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā veselīgs patriotisms kļūst par slimīgu nacismu.

Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mums tiek uzspiesti masīvi grēku propogandējoši praidi, lai mūsu jau tā morāli novārdzināto sabiedrību satriektu līdz Skandināvijas absolūtajai tolerancei – paralīzei.

Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā cenšamies tēlot latviešus, tai pat laikā esam jau zaudējuši latu un divarpus gadsimtu neseno un tālo Ameriku ar tās anti-kultūru esam iemīlējuši vairāk kā savus tuvākos ar vairāk kā tūkstots gadus seno kultūru.

Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā pārdodam savu dvēseli, nospļaujamies uz sirdsapziņu, aizmirstam savu pirmatnējo cēlsirdību, tīrību un dzīvesprieku dzejā un dzīvē, kad mūsu prioritātes bija nevis grēka prieks, labklājības prieks un naida prieks, bet Prieks Dievā, Dabā un Darbā.

Vai mēs gribam Brīvību vai liberty?

Stefans-Ezra Dimiters

CEHS.lv atbild:

Vai mēs gribam tādu brīvību? – Jā!

51 Replies to “Nāciju šokē vēl viens Dimiters”

  1. “Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mūs ielenc ar Krievijas tankiem”
    “Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mūsu masu mediji pūš vienā vienīgā pundura Putina sarkanā kremļa stabulē, izkropļo īstenību un pielāgo to melu filtram.”
    “Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mums tiek uzspiesti masīvi pareizticības un baznīcas praidi, lai mūsu jau tā morāli novārdzināto sabiedrību satriektu līdz Krievijas absolūtajai tolerancei – paralīzei.”
    “Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā cenšamies tēlot latviešus, tai pat laikā esam jau zaudējuši latu un divarpus gadsimtu neseno un kaimiņu Krieviju ar tās anti-kultūru esam iemīlējuši vairāk kā savus tuvākos ar vairāk kā tūkstots gadus seno kultūru.”
    “Vai mēs gribam Brīvību vai свбода?”

    Ejd dirst Stjopa-Zebra
    Факъю


  2. Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mūs ielenc ar Krievijas tankiem.

    Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā zeļ un plaukst mūsu tikumīgās Latvijas pārvēršana vienā no Krievijas filiālēm.

    Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā esam spiesti pamest savu valsti, lai padzīvotu sibīrijā.

    Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mūsu masu mediji pūš vienā vienīgā Putina stabulē, izkropļo īstenību un pielāgo to melu filtram.

    Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā esam gatavi zaudēt visu – cieņu, godu, saticību ar vistuvākajiem, lai tikai savā aprobežotajā vieglprātībā ticētu, ka krievu tanki mūs izglābs.


    Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā cenšamies tēlot latviešus, tai pat laikā esam jau zaudējuši latu un 350 km tālo Krieviju ar tās anti-kultūru esam iemīlējuši vairāk kā savus tuvākos ar vairāk kā tūkstoš (!!!, nevis tūkstots) gadus seno kultūru.

    Vai mēs gribam Brīvību vai свабода?

  3. Viens ir, ko gribam, cits – ko varam dabūt.
    Mana likme uz amerikāņiem.
    Gribu tādu brīvību, kur pati varu izlemt, kas ir morāli, kas amorāli.

  4. Kā noprotams, tad defektīvā dimiteru gēna nēsātājs mitinās realitātes apgabalā, kurš atrodas blakus Sodomas-Gomoras filiālei ASV tanku ielenkumā un viņa DDD Prieku aptumšo šaušalīga traģēdija – melnā Obamas stabutīte, nacisti, naids pret visiem, lata zaudēšana, Skandināvijas paralīze un draudi konfiscēt bērnību un bērnus.

    “Kur, da fak, uz zemes ir tāda vieta, kā tur nokļūt un cik maksā biļete uz šo frīkšovu?”, grib zināt apjukušais lasītājs. Aplam gribētos palūrēt, kā dimiteri izmisīgi cīnās, lai neklūtu par gejiem, nemīlētu ASV antikultūru un nesanaidotos savā starpā.

    P.S. Jaunajam literātam derētu iegaumēt, ka jautājiena teikuma beigās iraid jāliek tāds kā ķeksis, tāds kā kāsis ar punktīnu apakšā. Vot šitāds te “?”.

  5. Stefanam-Ezram, uzdodot retoriskus jautājumus, pieklibo loģika. Viņa skatījums par alternatīvu visam nevēlamajam laikam ir ‘citāda brīvība’. Tipa, brīvība bez ASV tankiem. Taču Stefans-Ezra varēja bikiņ ilgāk pakasīt pauri, tad varbūt apjēgtu, ka alternatīva brīvībai ir nevis citāda brīvība, bet gan verdzība.
    Un te arī tas suns aprakts – mēs, Latvijas sabiedrība, esam daudzus jo daudzus gadus nodzīvojuši antihumānā padomju cietuma apstākļos, kas bija verdzība gan miesai, gan garam. Daudziem tuvinieki pat ir miruši Sibīrijā vai gājuši bojā Staļina – Hitlera izraisītajā karā. Tāpēc Stefan-Ezra, pirms plāties ar savu viedokli retorisku jautājumu formā, pastaigā uz skolu un pamācies savas tautas neseno vēsturi. Un loģiku arī drusciņ. Citādi visu turpmāko dzīvi visi tevi uzskatīs par pamuļķi. Var taču būt, ka tu tāds patiesībā neesi, vienkārši līdz šim dzīvo sagrozītas realitātes gaisotnē.

  6. Vai mazais Stefants zina, ka, sākot teikumu ar vārdu ‘vai’, teikuma galā ir jāliek jautājuma zīme?
    Tik tīrs un latvisks, bet nemāk pareizi nobeigt uz teikuma.

  7. Vai mēs gribam tādu Stefanu Ezru, kurš jautājuma teikuma beigās nejēdz pielikt… jautājuma zīmi? NĒ, tādu Stefanu Ezru mums nevajag.

  8. Negribu, protams, pretendēt un idiotu topa sastādītāja cienīgu viedumu, bet, manuprāt, ņemot vērā jaunos apstākļus, aplūkojamais jaunskungs viennozīmīgi būtu cienīgs aizstāt topā kādu no zemākstāvošajiem biedriem. Pavirši raugoties, idiotisma līmenis būtu vismaz 800 milidimiteri, reāli droši vien vairāk!

  9. Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mūs sanaido ar saviem draugiem.? Nē, mēs negribam lai Krievija mūs sanaido ar mūsu draugiem igauņiem, lietuviešiem, amerikāņiem un citiem mūsu draugiem.

    Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mūs ielenc ar ASV tankiem. Mēs gribam brīvību kurā Stefanu Zebru ielenc ar ASV tankiem, kamēr viņš atzīstas, ka saņem naudu no Kremļa.

    Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā zeļ un plaukst mūsu tikumīgās Latvijas pārvēršana vienā no Sodomas un Gomoras filiālēm. Bļe wtf ir sodoma un gomoreja?

    Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā esam spiesti brīvprātīgi pamest savu valsti, lai uzturētu ģimeni. Jā, gribam. Mēs negribam atpakaļ tos laikus, kad valsti (PSRS) nevarēja pamest ne spiesti ne nespiesti.

    Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā veselīgs patriotisms kļūst par slimīgu nacismu? Nē, mēs negribam iejusties mūsdienu Krievijas ādā.

    Vai mēs gribam Brīvību vai liberty? Mēs gribam lai tu iespraud dirsā kalašņikovu

  10. Interesanti, ar kuru vēsturisko periodu ir datējams jaunēkļa minētais laiks, kad cilvēks vēl bija “pirmatnēji cēlsirdīgs, tīrs un dzīvespriecīgs un viņa prioritāte bija bla, bla bla”?
    Visā rakstu zīmēs ietvertajā vēsturē tāda perioda nav, lai arī kā es meklēju, un citas dzīvo būtņu sugas arī mūs nelutina ar “pirmatnēju cēlsirdību”.

    Tā vietā, lai piedāvātu publikai alternatīvas ar sadomātiem, neadekvātiem un kretīniskiem nosacījumiem, piem., “a tu gribi tādu brīvību, kur tev būs jāēd ziepes un jāguļ uz zāģa?”, Dimitera dēls Dimiters varēja uzšņāpt autobiogrāfisku sacerējumu “Praida ēnā”, kur atklāti visiem pavēstītu par kaku krāšanas akcijām un to, kādas sankcijas sekoja, ja netika izpildīts dienas plāns un citām pareizticīgi polārās pasaules Priekiem.

  11. Mazais Stefana Batorija pēctecis šādi ārdās jo uzzināja ka viņa karsti mīļotā cicīšmammīte Līgucis ir vecā drātētāja Kaspara mazā draudziņa fanu kluba prezidente. edipa sindroms, un vēl tas, ka cičainais Līgucis viņam nedod

  12. Nu kā, “pirmatnēji cēlsirdīgi, tīri un dzīvespriecīgi” ir bērnu pasaku grāmatiņu tēli. Vienkārši iestrēdzis infantilu ilūziju pasaulē. Aptuveni sešu gadu vecuma pasaules uztvere.
    Cēlonis tam ir ne vien īpatnējā ģimenīte. Kā zināms, šis puisis nekad nav pa īstam apmeklējis skolu. Tā arī palicis bērnudārza līmenī. Viņš arī pats zīmīgi izsakās par savu dzīves pieredzi: “Nav jau tā, ka visu laiku esmu tikai mežā.” Bez dzīves mežā viņš ir vēl apceļojis vairākus pareizticīgo klosterus. Ja nerunā par slepus skatītām pornofilmām, tas tad pa lielam arī ir viss, ko šis moralizētājs dzīvē ir redzējis. Kārtīgu darbu vispār nav strādājis.

  13. Nācija, saturās!! Kad pieņems Stepaņenko vārdā nosauktos izglītības likuma grozījumus, Ezras līdzinieki tiks masveidā radīti LV skolās :D

  14. Būsim iecietīgi. Stefans-Ezra (kāds jauks tūkstošgadīgās latvju tautas kultūras izlolots dubultvārds) no tā pasaku meža netika ārā, jo to, kā noprotams, bija ielenkuši ASV tanki. Un geji. Daudz daudz geju.

  15. Stepans galīgi traks.

    Bet tiem, kas piesienas par jautājuma zīmēm, gan nevar piekrist – tādā poētiskā tekstā nav obligāti jāievēro visi gramatikas likumi, lieli dzejnieki citreiz neliek vispār nevienu pieturzīmi utt.

  16. It kā pohuj, bet nu, bļaģ, sūtot viedokli satīras un humora portālam sintaksi, stilu un interpunkciju gan vajadzēja ievērot, citādi kautkā pavisam tāda netīra valoda sanāk. Ne pa #latviskam?

  17. Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mums tiek uzspiesti masīvi grēku propogandējoši praidi, lai mūsu jau tā morāli novārdzināto sabiedrību satriektu līdz Skandināvijas absolūtajai tolerancei – paralīzei.

    Propagandējoši (propaganda, nevis propoganda).

  18. Šitā rinda nav peļama, ja bišk pielabo – divarpus gadsimtu neseno un tālo Ameriku ar tās kultūru esam iemīlējuši vairāk kā savaējās tūkstoš gadu tradīcijas, dabu un kultūru

  19. “Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā cenšamies tēlot latviešus, tai pat laikā esam jau zaudējuši latu un divarpus gadsimtu neseno un tālo Ameriku ar tās anti-kultūru esam iemīlējuši vairāk kā savus tuvākos ar vairāk kā tūkstots gadus seno kultūru.”

    Vispār krievu auditorijas vajadzībām “piegrieztajai” versijai ir cits skanējums: “Хотим ли мы такой свободы, когда стараемся притвориться латышами, но уже потеряли лат, и променяли близких соседей с их великой тысячелетней культурой на далекую Америку с ее примитивной анти-культурой.”

    Esam nomainījuši *tuvus kaimiņus* ar viņu “veļiko” tūkstošgadīgo kultūru, saprotiet…
    http://www.delfi.lv/reporter/news/stories/stefan-ezra-dimiters-hotim-my-svobody-ili-liberty.d?id=45877215

  20. “Vai mēs gribam tādu brīvību, kurā mums atņem bērnus un bērniem bērnību, apgrēcinot to tīrās sirdis ar nešķīstu ideoloģiju, tērptu šķietami humānā apvalkā.”

    Jaukumiņ, ko Tu pats esi skatījies internetā?? :D :D :D

    “Interneta pļāpātuvē twitter.com Stefans Ezra sevi parādījis ne vien kā izcils datora pazinējs, bet arī kā nerātnis, kas kāro paskatīties Honkongā filmētās trīsdimensiju pornofilmas.”
    http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/5791/kapec-dimiteru-berni-neiet-skola

  21. Sveiciens katra iestāde, kas lasa šo liecību

    Es un mans draugs bija nopietni iemīlējies septiņus gadus, un mēs plānojam precēties, bet kādu dienu viņš atnāca uz manu māju un man teica, viņš vairs nebija ieinteresēts mūsu attiecības tikai tāpēc, ka viņš bija iepazīšanās vēl bagāta dāma, kas sola nopirkt viņuauto un sponsorēt viņu kāzas. Un es ciest heartbreak septiņus mēnešus, un man nebija noguris mīlēt him.so i veikt drosmīgu soli pa sazinoties pareizrakstības ritentiņu, kurš palīdzēs man sniegt savu ex draugu atpakaļ. viņš ir spēcīgs un liels viņa kontakts (akpadatemple@hotmail.com), jūs varat arī sazināties ar viņu palīdzību.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *