Modernā #skola

Katrs no mums atceras savas pirmās skolas gaitas, ziedu pušķi audzinātājai un jauno draugu iepazīšanu. Neviltoto satraukumu par zinībām un dzīves gudrību, ko mums sniegs skola. Līdz pat vidusskolas beigām domājām, ka sirdsskaidrās skolotājas cienīgi sagatavojušas mūs dzīves mestajiem izaicinājumiem un pašiem sūrākajiem pārbaudījumiem. Mēs tam visam ticējām, bet – huju.

Izglītības sistēma nepalīdz sagatavoties dzīvei. Tādi priekšmeti, kā bioloģija, ekonomika, ģeogrāfija, matemātika, nemaz jau nerunājot par ētiku, ticības mācību vai sportu, ir klaja ņirgāšanās par moderno jaunieti. Tā ir bezjēdzīga laika, naudas un cilvēku resursu izšķiešana. Šie priekšmeti noveduši Latviju tur, kur tā atrodas šobrīd.

CEHS.LV kolektīvs jau izsenis pazīstams kā inovāciju priedēklis. Mēs esam jauni un stilīgi, kā Gustavo bārda. Tieši tāpēc apkopojām savas pēcskolas laikā iegūtās zinības, lai runātu par aktuālo – mācību priekšmetiem, kas patiesi būtu nepieciešami skolēniem. Priekšmetiem, kas palīdzētu jauniešiem bezspēcībā nenolaist rokas, saskaroties ar pirmajiem dzīves spērieniem zem jostasvietas. Ņemiet par labu:

Cements: ticības maucība
televīzijas mācība, televīzijas vēsture
kara zinības
skaistumkopšanas pamati
Baļķis: datorprogrammu vēsture (katras versijas čeindžlogs jāmācās no galvas, kā puškina dzeja
Cements: eksāmenā jāuzinstalē win95. no disketēm.
ievads sociālo tīklu uzturēšanā un administrēšanā
padziļinātais kurss google
Treneris: SEO
Baļķis: G+
Treneris: SEO ētika astotajai klasei
Cements: dzīves optimizēšana
kaučinga pamati
Treneris: vizuālā māksla un dabsteps
Baļķis: Jānīti, nāc nospēlē Skrillexu
Stienis: Forskvēra orientēšanās mācība
Treneris: matemātiskā analīze ar google analytics
tīkla algebra
sociālā vēsture
Cements: latviešu literatūra 140 zīmēs
Baļķis: translits un emotikoni
Stienis: daiļtviteratūra
Treneris: memju vēsture: no all your base are belong to us līdz plankingam
Stienis: vasaras obligātā tviteratūra
Treneris: trendu uztveršana un izmantošana
Baļķis: trendošana
Treneris: trendsettings pirmajai klasei. trenderings.
Treneris: izglītības ministrija izsludinājusi trenderi
Baļķis: “I like turtles” un jancīts dabū 9 savā dienasgrāmatā
Treneris: +9
Cements: svaigēšanas pamati
Treneris: mitoloģija internetā jeb pilsētas leģendas
sports kibertelpā
masu ritmika
Cements: flešmobings
mobilo tālruņu evolūcija
Baļķis: instagramings
Cements: mobilo tālruņu zinība
Stienis: geokeša zinības
instagram mākslas stunda
Treneris: virtuves kombainu vēsture un nākotne
klasiskie photoshop filtri
Zemnieks: pamācība kā pareizi browsēt pornu anonīmajā pārlūka režīmā
vizuālā māksla – kursa darbs: rage komiksi
Ripzāģis: mācībstunda “autortiesības – kāpēc tās neattiecas uz torentiem!”
Treneris: kā uzzināt visu par svešu cilvēku internetā: datubāzes, meklētāji, viegla ielaušanās
Baļķis: biezo rāmju briļļu nēsāšana un pieraša pie dioptrijas
Ripzāģis: kāpēc internets ir svarīgāks par seksu un alkoholu
Stienis: rofl`o`metrija
Stienis: Interneta emociju simbolu padziļināta analīze
Ripzāģis: sms ātrrakstīšana
Stienis: Youtube sākumskolai
Treneris: sevis fotogrāfēšana spogulī: īsais kurss
Ripzāģis: two girls one cup, snuffs un cita veida perversitātes – rūdīšanās ievadkurss
Cements: rebrendinga pamati
Stienis: kopīraitinga mācība
Stienis: Kreatīva tēlošana
Baļķis: Maddox un viņa pakaļdarinātāji
Cements: tvēsture
skārletjohansoninga pamati
Treneris: attālinātā informācijas uzlikšana caur fotogrāfiju
Baļķis: bilžu ūdenszīmju noņemšana pārpublicēšanai savā tumblr blogā
Stienis: SPAMS: Teorija un praktiskais pielietojums

  1. Ja tās būtu mācību stundas, izskatās, ka draugos pie Skolām varēšu pierakstīt dzīvesskola

  2. Ieguldīšu vēl vienu tematisko paku izglītības sistēmā:
    – mērķtiecīga blogošana
    – ievads abinieka intelekta līmeņa komentāru ģenerēšanā ziņu portālos
    – speckurss: “LOL” un “ROFL” padziļināta analīze un pielietojums, veidojot savu CV
    – pareiza žestikulācija caur atvērtu auto logu, pārvietojoties pa apdzīvotu vietu

  3. 1.Interneta saīsinājumi un to pielietojums dzīve. Lol,rofl,ftw,utt.
    2.Sharing servisi
    3.Haštagi
    4.Blogeru vēsture
    5.App veikali,par kurām aplikācijām nedrīkst maksāt
    6.Bezmaksas WiFi un kāpēc tas ir super svarīgi
    7.Pirmie soļi ē grāmatās

  4. Jenoc ir priecīgs!

    Pipeļošanās;
    siekalošanās;
    vinegretošana!

    Tas ir vissvarīgākais, lai turpmāk ielīstu darbā par apsargu!

  5. Kas te par nīkulīgu pieeju, biedri? Skolas vajag nevis reformēt, bet slēgt. Ietaupīto naudu novirzīt Daugavas bagarēšanai! Ja kaut kas paliek pāri: Mulberry Fondos!
    Aiziet!

  6. Pieminot leģendāro Monty Piton- visu šito lietiņu ieviešana bērniem ātri vien radītu vienaldzību un riebumu, piemēram, pret sevis fočēšanu spogulī.

  7. izlasiju visu no sakuma lidz beigam. atcerejos par savu matenes ucheni, tagad man ir patikams pusmikstais.

  8. Jūsu šitos breinstormus vajag filmēt un likt jūtūbā.

    >Baļķis: Maddox un viņa pakaļdarinātāji
    Praiseless.

  9. – “Elementārā sekošana, ieteikšana.”
    – tematiskā ēnu diena “Vechipsteri.”
    – “Salvešzinātnes.”
    – “Plaukstas fizkultūra.”
    – “Lineārā ejakulācija.”
    – laboratorijas darbs pāros “Sūdi. Fizikālās un ķīmiskās īpašības.”

  10. – “Raķešzinātnes: pulēšana.”

  11. – “Posti, dubultposti, poliposti.”

  12. – “Seksisms un virtuves mācība.”
    – “Logi, uzlecošie logi, miesa.”
    – “Datorpeles higēna.”

  13. – “Realitātes mācība.”

  14. rakstu komentet vairak par 1 reizi ir lame.

  15. brīnišķīgi, bet man šķiet,ka tvitera lielā nozīme ir atstāta novārtā.
    “ko darīt,ja esi zaudējis garīgo saikni ar savu tvitera kontu”
    “simbolims un idiotisms @EdijsMajors tvītos”
    “retweet vēsture, no nulles līdz @vitaamiins ”
    un vispār, kur tad palicis
    “kā rakstīt sarkastiskus raktiņus par visu Latvijas interneta eliti un tāpat palikt stilīgiem”?

  16. Aagghhh. Es nevaruuuu Bļāa.
    Baļķis: Maddox un viņa pakaļdarinātāji

    “Praktiskā darba materiāli bioloģijā – badjojo.”

  17. Sexblogošana meitenēm.
    Kā kļūt populāram internetā, rakstot par savu aifounu – zēniem.
    Pareiza filtra izvēle savām sushi bildēm.
    Ievads reklāmas industrijā.

Komentēt