Korporatīvais Bingo Blogosfērai

Jau kādu laiku korporatīvajā vidē ir plaši pazīstams tāds jēdziens kā korporatīvais bingo.  (Vēl daži piemēri.) Tas ir ļāvis padarīt izturamu nevienu vien sapulci, izglābis simtiem dvēseles no noslīkšanas vidus menedžementa zaņķi un piešķīris SpēkaPunkta™ demonoloģijai trīs papildpunktus.

Blogo Bingo noteikumi ir ārkārtīgi līdzīgi. Zemāk redzamā kartiņa ir jāizdrukā un jāņem līdz uz tvitapiem, barkampiem, mājas ballītēm pie blogeriem, Artūra radio šoviem un citiem nepanesamiem heppeningiem. Tālāk – kad blogosarunas jau ieņēmušas aktīvu vilni, visi mēģina viens otru pārrunāt, tiek piesauktas jaunākās tehnoloģijas, notikumi un intrigas; vārdu sakot, kad visi podkāsto viens otram reāli virsū – tad ir jāizņem blogobingo kartiņa un jāatzīmē visi dzirdētie vārdi. Kad kāda līnija, vertikāli, horizontāli vai pa diognāli ir pilna, tad jāpieceļas kājās un skaļi jānokliedzas:

“Maķ tvoju zanogu, kā gribu par Daugavas vanagu!”

BlogoBingo 2010

  1. varēji printer friendly to BlogoBingo uztaisīt piem pdf un esi piemirsis tādus grandus kā jūtube, sinhronizāzija un @artūrs
    :D

  2. nu 2,-3 koordinātēs jau ir viens no tevis minētajiem :)

  3. Jā, šis ir labs bingo kārds. KID gan varētu tikt bieži jaukts ar bērniem.

  4. Kas ir KID?
    Un pievienojos par printerfrendlī formāta nepieciešamību!

Komentēt