Dzerbudisms – īpašais ceļš

Tuvojās ziemassvētki. Tas bija laiks, kad Nahdaris mēdza rīkot satsangus, lai apspriestu dažādus ar bībeli saistītus jautājumus. Lai cik dīvaini tas nebūtu, svētdienas skola bija vienīgā skola, kuru Nahdaris savulaik bija apmeklējis. Saprotams, ka svētdienas skolas apmeklējumi nodrošināja veco skolotāju ar tādām zināšanām, kādu nebija nevienam dzerbudisma skolas audzēknim.
– Brāļi un māsas, – viņš sacīja, – aicinu jūs jautāt par svētajiem rakstiem.
Ānts nebija jāskubina divreiz:
– Skolotāj, rakstos ir teikts, ka iesākumā bija vārds. Vēlējos zināt, vai vārds bija pierakstīts vai pateikts?
Nu tu bļaģ… – pie sevis nodomāja Nahdaris, taču sacīja, – aicinu neizmainīties sīknaudā un jautāt ko patiešām būtisku.
Tas, protams, bija Ānts, kas turpināja jautāt:
– Skolotāj, ja Ādams un Ieva bija pirmie un vienīgie dieva radītie cilvēki, kur viņu dēliem atradās sievas?
Nahdaris saviebās, tomēr atbildēja:
– Tā kunga ceļi ir neizdibināmi, – lai gan pie sevis nodomāja, – nu tu suka tāds par šito man vēl atrausies.
Tā iesākās Āntam īpaši paredzertais ceļš uz apskaidrību.

Screen Shot 2015-11-06 at 08.57.53

  1. Pirmais bļeģ!
    Par Āntu labāks būtu Ānis, latviskāk skan tho.

    P.S. visi geji!

  2. Nahdaram pieminekli!

  3. Nahdari par premjeru!

  4. Sīknauda.
    Iesākumā bija Vārds, un Vārds bija pie Dieva, un Vārds bija Dievs. /J. ev. 1.n. 1.p./
    Tātad bija kaut kāds sākums, nevis bezgalība, jo tad būtu jāsaka “Vārds vienmēr ir bijis” vai “Vārds bija mūžīgi”, vai “Vārda esamība uz lineāras laika ass ir bezgalīga abos virzienos”, vai “Vārdam ir bezgalīgi daudz vērtību”. Taču tā nav un Vārda krutumu pabojā galīgās atskaites punkts Iesākums. Savukārt atskaite sākas ar nulli, tātad neko.
    Vārds “bija” nozīmē iru jeb esamību, kas ir pretmets neesabībai jeb neirai.
    Rodas loģisks jautājums, kā no nekā [pirms Iesākuma bija nekas, neira, nulle] var rasties kaut kas [Vārds, piemēram].
    Atbilde: reizināšanas rezultātā. Reizinot divus negatīvus [neiras] lielumus, rezultāts ir pozitīvs lielums. Tātad Vārdu ir iespējams iegūt, reizinot divu Nevārdu [Vārda iras pretmetu] kvadrātsaknes. Kvadrātsakne ir nepieciešama gadījumā, ja Vārda nomināls ir lielāks vai mazāks par 1.

    Teksta manuskripts uziets Templiešu ordeņa Īblstounas preceptorijas drupās un datēts ar 1287. gadu.

  5. U sanāca labāk nekā autoram. Vai arī es esmu tik nezinošs, ka nesapratu autora dziļo domu. :D

  6. Vēl divi centi.
    Tas bija iesākumā pie Dieva. /J. ev. 1.n. 2.p./
    Kāpēc ir jāatkārto 1. panta teksts? Vēl jo vairāk mulsina formulējums “Tas”. 1. pants skaidri pauž Vārds=Dievs, no kā izriet, ka Dievs=Tas? Nevis Viņš? Dievs nav un nevar būt lieta.
    Tātad “Tas” ir kaut kas, kas nav Dievs, nav Vārds.
    Tas ir esamības aritmometrs, ar kuru tika veikta divu Nevārdu kvadrātsakņu reizināšanas procedūra.
    Atbilde jautājumam, no kurienes ir radies iras aritmometrs, ir meklējama J. ev. 1.n. 3.pantā: “Caur Viņu viss ir radies, un bez Viņa nekas nav radies, kas ir.”

    Aplis ir noslēdzie, dāmas un kungi, aplis ir noslēdzies. Jāņa evanģēlijā aprakstītā apļa modelis ir izbūvēts Šveicē un Francijā un teologu aprindās tiek dēvēts par Lielo Hadronu Kolaideru, jeb Lielo hadronu pretkūļa paātrinātāju. Mūsmāju sakrālie fiziķi, piemēram Vanagīns un Pajāts, kā paātrinātāju izmanto 2 daļu klizmas un 1 daļu no kokas koka lapām iegūtu kristālu maisījumu.

  7. Nav slikti, U, nav slikti

  8. U!
    Man, kā nematemātiskam cilvēkam, nav skaidrs, kāpēc vārdi būtu jāreizina. Matemātika (suka, bļjaģ) jau tā ir pagrābusi savā paspārnē visus skaitļus, bet tagad vēl lien arī pēc vārdiem! Tas ir kaut kāds voluntārisms!

  9. Saskaņā ar komentētāju klasifikatorā atrodamo info, 99% gadījumu šādi izlēcieni ir galīgi garām. Tāpēc es kombinēju “impotenta” taktiku ar Pareto principu – uzrakstu un izdzēšu, un publicēju tikai 1 no 100 komentāriem.
    Nav jau visi skaitļi matemātikas nožņaugti. Daudzi ir patvērušies horoskopu, numeroloģijas un ezoterikas vācelītē. Atgriežoties pie templiešiem, viņi izgudroja ērtu vārda reizināšanas metodi, jeb eho multiplikatoru, ikdienas lietošanai – bļaušanu akā.

Komentēt