Pirms kāda laika “A Aptieka” nolēma uzsākt rebrendingu un turpmāk visās Baltijas valstīs startēt ar vienotu nosaukumu – “Apotheka”. Ja jautātu man – diezgan jobans nosaukums.
Manuprāt, ja vien neesi pensionārs, kuram aptiekas apmeklējums ir iknedēļas sports, visdrīzāk tava mīļākā aptieka ir tā, kura ir vistuvāk. Reti kurš vidusmēra cilvēks būs kādas konkrētas aptieku ķēdes lojāls klients, ja vien tā nebūs pa ceļam, un nez vai kāds ir dzirdējis draugu sakām: “Protams, Benu aptieka ir divus kilometrus tālāk par Mēness aptieku, bet tur ir lētāks ibītis“. Visi zina, ka, piemēram, uz Brīvības/Stabu stūra ir aptieka, bet neviens nezina, kas rakstīts uz tās izkārtnes. Ar to vēlējos pateikt, ka neviens jūsu rebrendingus pat nepamanīs.
Lai nu kā, šoreiz stāsts nebūs par to, bet gan par sekojošo plakātu.
Kopš veiksmīgā “Breaking Bad” logotipa, kurā apspēlēti broma un bārija simboli ķīmisko elementu periodiskajā tabulā, kas lieliski sasaucās ar seriāla metamfetamīniski ķīmisko dabu, ne reizi vien redzēti neveikli pakaļdarinājumu mēģinājumi. Šis, šķiet, ir viens no tiem gadījumiem.
Uzmetot ātru aci dizainam, pamanām tekstu sākumos tādus kā ķīmisko elementu simbolus, kamēr augšpusē izvietotie cipari varētu būt konkrēto elementu atomskaitlis. Patiesībā tas pat ir ļoti stilīgi, jo tā taču ir aptiekas reklāma un tam visam kopā vajadzētu strādāt, bet…
Bet diemžel nav tādu ķīmisko elementu kā “Ve”, “Da” vai “Ko”. Līdz ar to, nav arī skaidrs, ko tieši nozīmē cipari 07, 24 un 12. Iespējams, tas ir šīs idejas autora ķīmisko elementu dīlera tālruņa numurs.
Nākamā doma – varbūt vienkārši esmu pārāk stulbs un nespēju sagremot šī māsterpīsa dziļo jēgu? Varbūt apakšā norādītajā mājas lapā būs reklāmas atšifrējums “for dummies”? Atveru lapu, bet nē, tur mani sagaida tikai sveiciens no 2005. gada – bilžu karuselis (1, 2). Paldies par neko.
Lai kārtējo reizi nebūtu jāsaņem “Jūs jau protat tikai izsmiet, bet paši nevarētu uztaisīt labāk” tipa komentārus, piedāvāju savu plakāta versiju. Tajā iekļautie ķīmisko elementu simboli un to atomskaitļi eksistē arī dzīvē. Šo plakātu izveidoju septiņās minūtēs.
Apotheka ir arī Zviedrijā. Visticamāk, Forsbergi ir pārpirkuši “A Aptieku”.
Laikam pirmā reize, kad rakstu kaut ko, ķipa, nopietnu, nepieminot debilo kaimiņu vai pirdienus. Pasaule iet uz galu.
25h diennaktī 7 dienas nedēļā 12 mēnešus gadā, dauņi, ibio.
24, bļe
Cik nu tur kompetenti tie padomi. Nesen viņu aptiekā Ģertrūdes ielā, kad aptiekāre laipni un mazliet pat uzbāzīgi sāka man piedāvāt plauktos acu priekšā izvietoto produkciju, uzdevu jautājumu, kurā izskanēja vārdi ‘neaizvietojamās aminoskābes’. Uz to aptiekāre paskatījās uz mani ar neviltotām šausmām un sāka juceklīgi kaut ko murmināt, ka viņiem nav tādas zāles. Radās sajūta, ka ar to es vairs neesmu tur gaidīts klients.
Lai gan, ja tā padomā, vārds ‘fenilalanīns’ tiešām laikam var radīt priekšstatu, ka tev priekšā stāv narkomāns, ja?
muahahaaaa, thumbs up par jauno versiju! beidzot reklāma, kas pasaka, kā patiesībā ir :D
šī sāk kļūt par manu mīļāko rubriku, gaidīšu nākamo [urīna] analīzi!
Nils Biruta Ušakovs būs galvenais mākslas direktors šim brīnumam, ka tik precīzi zin to ciparu jēgu..
Vienīgā aptieka, par kuru es zinu kaut ko vairāk ir tā brīvības/biķernieku iestāde, jo tā strādā cauru diennakti. Parasti par aptiekām ir tā – aizbraucam uz rimi, gan jau tur kautkāda aptieka būs. Un kautkāda parasti ir. Pohuj firma, man lūdzu alkazelceri un pregnancy testu.
Solaris,
varbūt viņai vīrs izbijis kačoks, šad tad iekausta, šad tad pasēž uz steroīdiem, kas viņai jāpiegādā.
Ne viss ir tā, kā pirmajā brīdī izskatās.
Kā tu iztēlojies kopdzīvi ar https://youtu.be/3n152vW4Ifg
Nu tu aizdirsies. Vot akurāt esmu Apothekas lojāls klients, tieši braucu uz to, jo šajā kanotī: ir zajebis apgaismojums un interjers. Turklāt VISPĀR nav pensionāru. Ieej, rekomendēju. Turklāt viņi dažreiz nepaņem recepti. Pohuj ar reklāmu, nodirs reklāmistus, nevis aptieku.
Man, kā lēni topošajam aptieku tīkla mērķauditorijas subjektam, ir dažas pretenzijas pret reklāmā izmantotajiem attēliem.
[Ve]selīga izvēle – gara acīm redzu salīkušu tantuku, kas blenž uz sārto augli un čukst: vesels kā ābols, vesels kā ābols, līdz vaigi sāk ziedēt nepārprotama skarlatīna simptoma košumā. Kādā veidā ar herbicīdiem un pesticīdiem piesātināts un novaskots auglis, kas, visticamāk ir importēts no Polijas vai Itālijas, var kalpot par veselīguma simbolu? Ābols ir grēkā krišanas simbols (Vecā Derība – 1. ēdiena zagšas precedents cilvēces vēsturē), strīdu un nesaskaņu iemesls (kā Hērakls devās pastaigā pēc Hesperīdu āboliem un ar ko tas viss beidzās Trojā) un naturālu indi saturošs bioloģisks ierocis (Sniegbaltīte un 7 karļiki).
[Da]bīga kosmētika – tauriņš nenoliedzami ir dabīgs. Bet, jāņem vērā, ka mūža lielāko daļu tas pavada kāpura stadijā, nograužot kokiem lapas vai tavus kāpostus. Veroties uz šo zvīņspārņu kārtas pārstāvi, es redzu necilvēcīgās sāpēs savilktu augumu, pa kuru lodā zvērīgi mūžam izsalkuši kāpuri. Vai arī Āfrikas bērnus, pa kuru sejām rāpo mušas.
[Ko]mpetenti padomi – pūce, kā zināms, ir gudrības simbols, Atēnas Pallādas pavadone. Tātad Grieķija. Nedomāju, ka šodien “kompetence” un “Grieķija” būtu sinonīmi.
P.S. “52” attēls ir izdevies. Tā iespējas ir neizsmeļamas. 79 [Au]sīs čērkst un svilpj? 84 [Po]huj!
Kad ir jāēd fenilalanīns. Instrukcija.
Fenilalanīnu lieto alkoholisma un narkomānijas profilaksei un rehabilitācijas periodā, jo tas mazina tieksmi pēc alkohola un opiātiem.
Fenilalanīna trūkums nelabvēlīgi ietekmē galvas smadzeņu darbību un vairo uzbudināmību un nemieru.
Ok, šis ir labs, bet es nesen uz ielas 5.tramvaja pieturā ieraudzīju intīmpreču veikala sexystyle “reklāmas” plakātu!
īsumā – ar telefonu nofočēta veikala pārdevēja, kurai uz acīm ir uzmauktas ūdenslīdēja brilles (vismaz tā izskatijās) abās rokās iespiedusi dabai draudzīgā kompozītmateriāla falliskos mīlas imitatorus. Un dīvaini piepūsti vaigi. Es no sākuma domāju, ka viņi reklamē niršanas ekipējumu.
Vibratori, ūdenslīdēja brilles un piepūsti vaigi.. “Tu tipa plāno ienirt tajā alā uz 7 minūtēm vai kā”: bija mana pirmā doma skatot šo “reklāmas” šedevru. Es pat pievēru acis uz lielisko Fotošopu, kurš spilgti norādīja uz to, ka plakāta autors ir pavadījis neskaitāmas stundas studējot CUT un Paste into, kā arī outline un drop shadow funkcijas.
Īsāk sakot – ja tā ir reklāma, tad laikraksts Žirafe ir pelnījis vismaz veicināšanas balvu no Golden Hammer.
Bet, ko tad es zinu, es taču nenokrāsoju savu facebook profila bildi varavīksnes krāsās – tātad esmu atpalicis, deģenerāts ar mazu krāniņu.
P.S Žēl, ka nevaru pielikt fočeni, es pārvarot kaunu un biklumu devos tiešā ceļā pie plakāta un par spīti kartupeļtantīšu nosodījumam nofočēju to mākslasdarbu ar savu Iphone 4s
Ha, ha, Mārtiņam ir iPhone!
Gejs.
Pērkons, tu droši vien panks esi – ātri dzīvo, mirsi jauns, pats par pensionāru nekad nekļūsi?
Vai arī doma tāda, ka Apotheka lojāliem klientiem nav cerību nodzīvot līdz pensijai?
Nils Biruta visu zin. Es piekrītu…
Cements diez ko gudrs nav!
A ratiņi tai aptiekā ir? Lai nav viss groziņā jānes.
Jibio feio ..kas tā tāda par aptieku..aptieka arī āfrikā ir aptieka un man arī ir pie kājas tās nosaukums un kādus papildus labumus tā pedāvā..massāžu, minetu, vai tikai ibumetīna un citramona vietā vēlas iesmērēt kādu citu nepārbaudītu vielu sakopojumu…jibio feio ..tātad jauns darbinieks pieņemts aptiekas kantorī..:))
Reklāma veic savu uzdevumu. Kas var būt labāks par share un pat pašā cehs.lv. Ja par reklāmu nerunā, tad to budžetu var izmest miskastē.
Par rebrandingu piekrītu, tam nav jēgas, aptieku nosaukumus nepamanu, neievēroju un iepērkos tajā, kura sanāk pa ceļam.
Bet reklāma, manuprāt, tīri laba. Ja neņem vērā to, ka varēja pacensties un uztaisīt pēc īstiem ķīmiskajiem elementiem, reklāma tāda krāsaina, piesaista uzmanību. Neko ļoti sliktu tajā neredzu.
Toties beidzot lielveikala ietvaros var nopirkt intīmpreces, tb, vibratorus and stuff.
Pēc šī izlasīšanas mana plauksta strauji tuvojās pierei, līdz atsitās pret to ar raksturīgu plaukšķi.
Labi, reklāma sūdīga, bet stratēģija varbūt arī nav tik briesmīga.
Piemēram, ja stikla un betona pilī “Alfa” ir divas aptiekas, vai pat trīs, ir noteikti vērts izgāzt mazliet kāposta, lai pēc darba noguris ofisa planktons spertu soļus tieši vajadzīgā zīmola aptiekas virzienā, lai iegādātos kādu bezrecepšu zālīti satraukto nervu mierināšanai un potences uzlabošanai.
Sūds ar recepšu zālēm, ko pārsvarā pērk tie “penši” (jā, starp citu, redzēju tur arī dažu komentētāju muteres), tur markups ir visai niecīgs. Bet bezrecepšu zāles stresa un bezcerības nomāktiem trīsdesmitgadniekiem, tur ir kāposts. Un tāpēc arī publisks rebrendings, droši vien.
A varbūt nē. Es arī varu būt lohs.
Tas ir kkāds slepens iluminātu kods! Velciet ārā no grabažām veco Hitlera Enigmu un kodējiet vaļā, tur noteikti kaut kas ir, bļe!
07 24 12 – nē, neko neizsaka. Nākamais!
Tas, ka ideju var ātri realizēt vai pārveidot jau nenozīmē, ka tā ir slikta. Tā jau par visu tad var runāt.