Pirms gadiem Maxima kļuva slavena ar saviem “Ātrajiem salātiem”. Pāris karotes šīs rūpīgi mazgātās pārtikas, un cilvēkam ātras kājas gan.
Tagad Maxima ir spērusi nākošo loģisko soli un grasās piedāvāt “Ātros kredītus“. Teju vai viss servisa spektrs ir nodrošināts, klients nu varēs paņemt salātiem klāt arī pāris iepakojumus ar alu “Garais” un saulespuķu sēklām “Babuškini”. Tāds, lūk, tiešais merčendaizings.
Šo ziņu iespaidā Aiztiec.lv komanda ir sapulcējusies otrā stāva lielajā konferenču zālē, lai nopietnā brainstorminga sesijā atlasītu labākos piedāvājumus turpmākajai Maxima attīstībai un self-fjūčuringam.
- Akciju, fjūčersu un opciju tirgošanas termināli ailēs starp higiēnas precēm un desu nodaļu
- Uz pirkumu apliecinošā čeka drukāt romānu turpinājumos. Uzzini, kas notiks tālāk!
- Sociālā kampaņa “Paldies karte paldies vietā” – aizmirsti šo verbālo nonsensu, parādi karti!
- Atsevišķa ātrā kase Iphone īpašniekiem – Plus Paldies Punkti elitārā IPhone widgetā.
- Paldies kartes uzkrājumu portfeļa apkalpošana un hedžings sadarbība ar “Mulberry Group”.
- Fitotampons un tabletes “Lida” atsevišķā stendā ar skatu uz modes un stila žurnāliem.
- Īpašs, metra augstuma, prodaktpleisments mazajiem cilvēkiem. Šorti un džinsu jaciņas.
- Interneta vietņu ieteikumi klientiem, balstoties uz viņu izvēlētajām precēm. SMS formā.
- Izvietot veikalā Sončikas, Kurusovas un Pugačovas kartona kailfoto , dabīgā izmērā. Tīrs SEO.