Atklāta vēstule lielveikala Sky vadībai

2013. gada 21. novembrī, sagrūstot veikala „Maxima” jumtam, pāragri izdzisa 54 cilvēku dzīvības. 54 personības tika izplēstas no viņu tuvinieku nākotnes. Mediji, protams, sekoja līdzi traģēdijas seku likvidēšanai, skrupulozi šķetināja cēloņus, lai identificētu un linča tiesai nodotu vainīgās personas. Mediju uzmanība bija tik aizņemta, ka līdz plašākai publikai nenonāca informācija par kādu, šajā gadījumā nekaunos lietot vārdu – pretīgu rīcību no lielveika Sky darbinieku puses. Runa ir par starpgadījumu, kas notika 9 dienas pēc traģēdijas Zolitūdē. Tikko bija beigušās Latvijā izsludinātās sēras, kad lielveikala Sky darbiniece atļāvās neatbildēt Inetai Vanagai!!!!!!!!! Gadījums ir bez precedenta, ir nodota 16 gadus ilgusi uzticība un cieņa. Skaidrs, ka šoreiz uzņēmuma vadība nevarēs lēti atpirkties ar melno ikru un trifeļu grozu, šoreiz pieprasām paskaidrojumus par notikušo, nekaunīgās darbinieces sodīšanu un kompensāciju par morālo kaitējumu €25 000 apmērā par labu Inetai Vanagai!

54 Replies to “Atklāta vēstule lielveikala Sky vadībai”

  1. Arī es esmu sašutis par Sky veikalu darbinieku nekompetenci. Vienreiz piekrāmēju ratus pilnus ar produktiem un jau grasījos doties mājup, kad darbinieki man neļāva pamest veikalu ar produktiem un pieprasīja par tiem samaksāt. Tā bija šausmīga pieredze.

  2. Fuj fuj fuj, piesaukt traģēdiju, izmantojot to kā joka sastāvdaļu. Ja tas būtu gaumīgs melnais humors, izklausītos labi, bet šoreiz, kungi – neesat smieklīgi.

  3. Biruta, bļaķ, pati nezin, vai visi rati ir tikai ārā, bet, varbūt, daļa ir arī iekšā, vēl sprēgā. Ibio, simt punkti, ka rati bija iekšā – neba vienīgā iepirkās, lol

  4. Briesmīga pieredze. Ceru, ka Ineta izcīnīs taisnību. Taču lieveikali nav vienīgā vieta kur tādas lietas notiek.

    Nesen apmeklēju kādu izrādi Latvijas Nacionālajā teātrī, taču plānotās izklaides vietā man sabojāja garastāvokli uz visu vakaru gardorobiste, kura pieņemot manu mēteli nepasmaidīja!

    Visatļautība!

  5. blēņas, tā ir diversija no Rimi puses. Visticamāk “darbiniece” kura atļāvās neatbildēt bij iesūtīts rimi spiegs kurš tīšām paslēpa rīvmaizi. Ierosinu SKY veikaliem iesūdzēt rimi tiesā par apzinātu tēla graušanu lielos apmēros.

  6. Nesen piedzīvoju prātam neaptveramu nekaunību, iepērkoties MC2 – ierados veikalā (laikam tā bija pirmdiena) ap 10:30, dodos uz augļu nodaļu, bet tur – neviena nav. Tā nu es nogaidīju sekundes 10-15, atnāca pārdevējs (vismaz atvainojās, atšķirībā no Inetas gadījuma), ar rūgtumu kaut kā noriju to dusmu kamolu, kaut domās nolādēju visu viņa ģimeni un pašu. Bet ne par to stāsts. Šoku piedzīvoju brīdī, kad man vaicāja, kuru banānu ķekaru es vēlos, kaut iepriekš skaidri norādīju ar roku, kuru esmu izvēlējies. Acumirklī pagriezos uz izejas durvju pusi. Veikala administrācijai nopietni ieteiktu padomāt, vai ar alcheimera slimību sirgstošiem pārdevējiem būtu vieta šajā iestādē. Ar cieņu, zaudētais klients.

  7. tā Ineta Vanaga – ir pavisam imasipeta blonda vai tikai liekas ? Cik jābūt stulbai lai pēc 16 gadu ilguma neatrast vajadzīgo ?
    Rokturus sildīt un paklāju uzklāt – tad vieglāk naxer sūtīt tādus pircējus-idiotus !

  8. Neaprakstāms šoks! Cik cietsirdīga un nežēlīga izrēķināšanās ar pircējiem, kuri 16 gadu laikā tā arī nekad nav zinājuši kur veikalā ir rīvmaize…
    par ratiņiem, vispār ..reāla koncentrācijas nometnes cienīgi apstākļi..

  9. Es arī varu padalīties ar šausminošu atgadījumu, kas vispār sagrāva visus labos priekšstatus par profesionālu apkalpošanu. Reiz veikalā Sky gribēju iegādāties savu mīļāko Kabernē Savinjon. Vīnu nodalījumā lūdzu pārdevējai to atnest(biju domājusi, ka, ja pērku pārtiku, kas arī gana maksā, tad gribu lai pret mani arī izturas godājami), es tā un pateicu “Man lūdzu to pašu, ko parasti”, uz ko viņa atļāvās man pārjautāt “Ko tieši?”.Kas tā vispār par attieksmi!!!!!!! Es šajā veikalā iepērkos pietiekami regulāri, bet jūsu pārdevēji nevar iegaumēt elementāras lietas. Fui!

  10. Nezinu kā lai guļu pēc šīs ziņas izlasīšanas ;(

    Jābrīdina taču, ka raksts nav piemērots nepilngadīgiem un jūtīgiem cilvēkiem – iešu nogalināt dažus kucēnus nervu nomierināšanai…

  11. Ineta, tavs raksts ir kā pēdējais piliens, kā punkts uz i, kā kulaks uz acs, kā…kā… kvintesence, jā! tagad arī man viss salikās pa plauktiem, atvērās acis un sapratu, ka neesmu vienīgais, pret ko ir bijusi šāda izturēšanās. esmu gatavs likt pie malas kautrību un mesties kopīgā boikotā!

  12. sky principa pēc neiepērkos un nicinu jau no tās reizes, kad beslans krūmiņš, čečenu diasporas līderis latvijā sarunājās ar saeimas spīkeri solvitu aboltiņu, kad reiz gribēju uzrunāt haritonovu dabūju šahu mutē,

  13. To traģēdiju , kas satricināja LV satversmes pamatus izlasot, nevaru vairs kopš tās reizes naktīs gulēt un zvanu 113, ik pēc 32min., jo bail, ka aiziešu ar sirdi! Tas ir nepanesami, dvēseles sāpes ir neizturamas, labāk, lai manā ciltskokā ir kabanovs, ždanoka, rubiks, pat kravcovs, kas nemāk latviski runāt, tikai nekas šāds! Lai visiem saceļas uz silto ratu rokturu revolūciju, jo aukstums mūs iedzīs kapā!

  14. Man liekas, ka Vanagas kundze vienkārši nesaprot veikala koncepciju – ar klientiem drīkst runāt tikai menedžments, jo vienkāršais personāls apžilbs no bagātības, veiksmes un spožuma ieskautajiem klientiem un nespēs pārdabūt ne vārda pār lūpām. Kas arī pierādījās.
    Es arī, kad eju uz Mežciema Sky pirkt rīvmaizi, pieprasu no apkalpojošā personāla manis cienīgu attieksmi, sarkano paklāju, palīgu ratiņu stumšanai un personīgo gidu rīvmaizes atrašanai. Runāt ne ar vienu es netaisos, jo es šaubos ka personālam ir augstākā izglītība filosofijā, līdz ar to es neprotu nolaisties līdz viņu līmenim un runāt vienkāršos nepaplašinātos teikumos bez svešvārdiem.
    Bet nu rīvmaizi neiedeva, bļēd. Skarbi.

  15. Ja rūpīgi ieskatās, tad Ineta patiesībā ir Ramona no Ugunsgrēka. Jau no tiem laikiem, kad bijām kopā, viņa mūždien nomelnoja SKY. Tad neticēju, tagad rozā brilles ir kritušas.

  16. Paldies Inetai un Birutai!!!!!!!!
    Tikai šāda neremdināma cīņa par cilvēka cienīgu dzīvi var mūs tuvināt attīstītajai pasaulei un nostiprināt cilvēka cieņu ikkatrā mūsdienīgā sabiedrības loceklī. Patīkami, ka, cienot Eiropas kopējās vērtības, sabiedrības aktīvākā un, atļaušos teikt – labākā daļa, nepaliek vienaldzīga un nestāv malā pasīvi noraugoties uz tām nejēdzībām un šausmām, kas mums apkārt notiek. Lai šo cienījamo, intelektuālo, daiļo, nebaidīšos šī vārda – spožo, dāmu neremdināmā cīņa un aktīvā, un izšķirošā rīcība kalpo kā paraugs visiem pārējiem Rīgas, Latvijas, Eiropas, Pasaules un Visuma iedzīvotājiem, lai varam vienoti sasniegt gaišāku nākotni, kurā šādiem atavismiem vairs nebūs vietas un tie tiks aizmesti vēstures mēslainē!

  17. Cienījamie raksta un komentāru autori man nāksies jūs visus iesūdzēt tiesā prasot piedzīt no jums rupjmaizi, ķilavas un Hektoru, jo esmu apmīzies no smiekliem. Diemžēl siltā sajūta arī ir izdzisusi un urīns bikšelītēs rada nepatīkamu sajūtu cirkšņa rajonā. :(

    Esmu solidārs ar Minetu Vanagam viņas sāpēs pret SKY

  18. Atliek atviegloti uzelpot un pateiktes Dievam, ka mani un Sky ceļi nekrustojas ne ikdienā, ne svētku reizēs. Bail pat iedomāties, kas tik man nebūtu bijis jāpārcieš šos gadus, kopš Sky ienākšanas Latvijā!
    Tā vietā mierīgu sirdi iepērkos piemājas Maximā, ikviena pārdevēja, nesaprotot, ko jautāju, ir vienmēr laipna mesties man palīgā atrast man vajadzīgo lietu. Tas nekas, ja neatrodam – sirdi silda cilvēciskais faktors, ka viņa man bija gatav momentā mesties palīdzēt. Īpaši gribas atzīmēt gadījuu, kad karstā vasaras vakarā ieskrēju veikalā pēc akcijas alus, bet plaukti izrādījās iztukšoti. Asaras manās acīs zibenīgi pamanīja latviski runājošs krāvējs-māceklis. Bez vārdiem sapratis manu vajadzību, izmeta “Gaidiet!” un supermena cienīgā ātrumā pazuda noliktavā. Dažu sekunžu laikā atgriezās ar 4paku Cēsu Premium pintes! Ierosinu šo iejūtīgo, atsaucīgo, gaišo tēlu Triju zvaigžņu ordenim.

  19. Liels paldies ļ.cien. Vanagas k-dzei ka emocijas neturēja sevī un ļāva visai pasaulei uzzināt par šo ārprātu, kas valda Sky veikalos.

    Ceru ka nākotnē tā vairs neatkārtosies!

  20. Ja cilvēks 16 gadus iepērkas Sky veikalā un nevar atrast rīvmaizi tas jau sāk kļūt aizdomīgi. :D

    Katrā ziņā pilnīgs stulbums šis viss. Žēl to cilvēku ko noteikti atlaida par tik muļķīgu pārpratumu.

    Diemžēl tādu cilvēku kā Ineta nav retums kas patstāvīgi sūdzās jo liekas ka šī jau nav pirmā viņas vēstule kādai kompānijai adresēta.

  21. Ziniet, esmu ieņēmis sevī Inetas pašnovērtējumu un eju uz veikaliem ar attiecīgu attieksmi un sejas izteiksmi. Tagad lāču maizes veikalā man vienmēr iedod keksiņu uz Skauģa kunga rēķina un, kad prasu prasto burkānmaizi, man iedod maizi ar valriekstiem par bezburkānu maizes cenu. Rimītī man gaļas nodaļā piedāvā ievaskot manus zābakus. Piedāvājumam atsaku reti. Tā rodas produkts “melnā zemnieku gaļa”. Piena produktu nodaļā pārdevēja pat neprasot iedod man to siera gabalu, kuram plēve nav aizlīmēta ar cenu zīmi. Ja paskatos viņas virzienā otrreiz, sagriež sieru jaukās, čaurspīdīgās šķēlītēs, katru ietin.

  22. Nu ir jau bik smieklīgi, bet nu nevajag jau arī uzreiz tā klupt cilvēkam virsū. Apkalpošanas kultūra Latvijā tiešām klibo. Savas attieksmes izrādīšanā pret sliktu apkalpošanu nav nekā nosodāma. Lielākajai daļai komentētāju droši vien vienalga vai veikalā sasveicinās, piedāvā palīdzību un atvadās. Ka tik desa un alus pa lēto.

  23. Vispār drausmīgi. Es teiktu, ka tā ir apzināta kaitniecība no SKY puses. Par cik te daudz sabiedriskie fui, tad izsaku tādu arī CEHS.LV komandai. Kur jums te “rīvmaize” ko, a? Kāpēc nav ģīmjgrāmatas dialogs ar pilniem tekstiem saskrīnots? Tā sadaļa ir aizklapēta ciet! Un ko man tagad darīt? Kā būt, kā tālāk dzīvot? Es nevaru pienācīgi paņirgt un gānīties! FUI! Diena sabojāta, es eju uz maximu. Jūsu zaudētais pacients.

  24. ļaudis kas te sūdzas ir pat diezgan nozēlojami.. :D
    pārdevēja neatbildēja.. – būūūūhūūū!!
    iepirkumu ratiņi atstati ārā.. – būhūū!!!

  25. Ja jums šis šķiet uzjautrinoši, pamēģiniet pastrādāt restorānā… Ne to vien dzirdēsiet un redzēsiet! :)

    Daļa cilvēku mūsu valstī sevi uzskata par superzvaigznēm un spožām personībām, lai arī paši nepieprot elementāru pieklājību, cilvēcīgu izturēšanos un laipnību. Tad nu – “zvaigznes”! :D

  26. Da, nu, nahuj šitās menopauzes milfas sprēgāt, iesaku viņas izrubīt pie pirmās izdevības, vēlams virtuškā, tādā veidā izrādot augstu profesionālo etiķeti.

  27. Jau paskatoties uz šīs blondīnes ģīmi, ir skaidrs, ka viņai galvā skaidu vietā ir rīvmaize. Pretīgi iedomāties, ka es ar tādu apmeklēju vienu un to pašu veikalu… un vēl Latviete skaitās !?? Blondīne.
    Sky, Jūs esat LABĀKIE!

  28. Sky spīkera teksti (daudz vienādu)ap.iršot pircēju, ir vienkārši pretīgi. Sky vadībai sakāpis galvā. Ne par velti jūsu veikali paliek arvien tukšāki.

Atbildēt uz Kase Atcelt atbildi

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *