Atklāta vēstule {!CompanyY}

Labdien!

Kā noteikti būsiet pamanījuši, pēdējās nedēļas laikā Cehs.lv (@cehslv) tvitera kontā ir parādījušies tvīti, kas neglaimo jūsu uzņēmumu. Kopumā esam publicējuši {!TweetNumCompanyY} tvītu par jūsu uzņēmumu, šos tvītus izlasīja ne tikai mūsu {!FollowerCount} sekotāji, bet retvītu rezultātā arī {!RetweetedReachCount} mūsu sekotāju sekotāji.

Šobrīd plānojam arī rakstu par jūsu uzņēmumu un tā produkciju. Vidēji mūsu rakstus lasa {!AverageViewsLastMonth} lasītāju un tā kā tie pārsvarā ir sociāli aktīvi un sabiedriski cilvēki, rakstu saturs arī aktīvi tiek apspriests dažādos sociālajos tīklos.

Lūdzam saprast mūs pareizi – mēs šo nedaram aiz ļauna prāta, mēs to daram tikai tāpēc, ka jūsu uzņēmums tirgo (atvainojamies par leksiku) sūdus un jūsu uzņēmuma mārketinga kampaņas mums šķiet izsmiešanas vērtas.

Vēlam arī vērst jūsu uzmanību uz dažu mūsu rakstu sekām. Šī raksta par reklāmistu Agri rezultātā Agris bija spiests ārstēties psihoneiroloģiskajā stacionārā (vismaz tā mēs dzirdējām), bet šī raksta par Rudolfu Mingu dēļ filmētājs jutās spiests aizceļot uz Tibetu reinkarnēties, no kurienes viņš, cik mēs zinām, vēl nav atgriezies (tā vismaz kāds putniņš čukstēja), bet raksts par multimākslienieku FreakArt piespieda viņu pārvākties no Salaspils uz Spīķeriem, kur viņš šobrīd meklē patvērumu (un sevi) kādā radošā darbnīcā (tā džungļu telegrāfs).

Cehs.lv ir izaudzis liels un varens, mēs demonstrējam mūsu muskuļus, jo esam spējīgi tos likt lietā. Mēs neesam kaut kāds Agris, kas reklāmas aģentūru mērogā ir Bembijs pret Godzillu – mēs esam vismaz Dāvids, kurš pamatoti nebaidās stāties pretī Goleātam. Katra mūsu ideja ir potenciāli nāvējoša linga.

Līdz ar spēku nāk arī atbildība, un tā kā mēs vienmēr esam iestājušies par taisnīgumu un apgaismību, saprotam, cik grūti ir sadzīvot ar skaudro realitāti pēc publikācijas Cehs.lv. Tāpēc esam gatavi jūsu uzņēmumam sniegt konsultācijas mārketinga jautājumos, kā arī atbalstīt jūsu ražošanas daļu jaunu un kvalitatīvu produktu izveidošanā. Protams, nekas šajā pasaulē nav par baltu velti, bet domājam, ka mūsu piedāvājums varētu sekmēt veiksmīgu jūsu uzņēmuma nākotnes attīstību.

Patiesā cieņā,
Cehs.lv

6 Replies to “Atklāta vēstule {!CompanyY}”

  1. Vairāk vajag tādu pamācošo rakstu par mārketinga – kultūras un jogas iedarbību uz parasto reņģēdāju ikdienu! (tai sakaitā uz manu) jo man ir grūti saprast visu ko stāsta stendža u,c reklāmas autoritātes, kas ir pārāk gudri manām ierobežotajām smadzenēm! kā šito visu ceha gudrību pielietot ikdienā!!!!! paldies!
    P,S īpaši kārotos redzēt intervijas ar kādu gudru reklāmas guru ( ne vecāku par 21 gadu) kas pastāstītu mums, kā ir pareizi jādara lietas

  2. Beidziet apcelt Agri. Viņš ir nākotnes Rūperts Mērdoks. Tad, kad viņam būs vara, vecenes, vara un nauda, viņš jūs samīs kā Ēriks samina Šlesera karjeru.

  3. pajaat,uz mani taas stulbas reklamas taapat neiedarbojas.. vai es pirkshu jaunu Hyundai,saakshu mazgaat zobus,lietot mobiilos tel.,slauciit pakalju ar smarzojoshu papiiru,hmm, es taa nedomaaju. takaa pajaat.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *